Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Bestellen

Wat gebeurt er als ik een bestelling plaats na 15:00 uur?​
Als u uw bestelling plaatst na 15:00 uur, dan zal in de meeste gevallen het pakket de volgende werkdag verzonden worden. Soms wordt de post later opgehaald en kan de bestelling ook na 15:00 uur nog mee. Bij het bestellen kan u ook een andere verzenddatum aangeven, in dit geval wordt deze datum natuurlijk aangehouden.

Kan mijn bestelling nog aangepast worden?
Soms kan het gebeuren dat u iets vergeet of dat het bezorgadres verkeerd is ingevoerd. In deze gevallen kan u uw bestelling tot 14:30 uur aan laten passen. Bel in dit geval naar 0548-701485. 

Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
Alle prijzen die op de webshop staan, zijn inclusief verzendkosten. Er komen dus geen extra kosten bij!

Hoe lang duurt verzenden?
Als u op een werkdag voor 15:00 besteld wordt het dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen heeft de ontvanger het de volgende dag in huis, soms kan het gebeuren dat een bestelling op een bezorgdepot blijft liggen. In dit geval wordt het de dag erna afgeleverd. Bij het bestellen kan u ook een andere verzenddatum aangeven, in dit geval wordt deze datum natuurlijk aangehouden.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Binnen 24 uur ontvangt u een track-and-trace code. Hiermee kan u uw bestelling volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Brievenbuspakketjes kunnen in de meeste gevallen door de brievenbus, de ontvanger hoeft dus niet aanwezig te zijn. Bij gewone pakketten moet de ontvanger wel thuis zijn. Als de ontvanger niet thuis is zal het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden worden.

Hoelang duurt een verzending naar duitsland of belgië?
Gemiddeld duurt dit 2 werkdagen.
 

Retourneren
Hoe kan ik een product retourneren?

Deze pakketten zijn speciaal voor de ontvanger samengesteld. Ze kunnen dus niet retour worden gestuurd.